close
رزرو هتل

ورزش با معده خالي يا معده پر؟



  • موضوعات
    مطالب تصادفي
    پيوندهاي روزانه
    خانم هاي باردار بخوانند
    آرايش و زيبايي
    تبليغات ارزان در اينجا
      تبليغات در مجله اينترنتي هلو

    تبليغات كم هزينه در سايت هلو

    بخش آرايش و زيبايي مجله اينترنتي هلو
    پزشکي و سلامت
    درباره : سبك زندگي , سبك زندگي ,

    ورزش با معده پر يا معده خالي

    ورزش با معده پر يا معده خالي ؟ کدام بهتر است؟

    مجله اينترتي هلو : جنیفر آنیستون قبلا گفته که اندام متناسبش را مدیون ورزش کردن با معده خالی می باشد اما آیا واقعا می خواهید انرژی تان در هنگام ورزش کردن ته بکشد؟ (انرژی کافی نداشته باشید؟)
    به ادامه مطلب برويد

    چگونه بايد روزش کنيم؟ با معده خالي يا با معده پر ؟


    ما از هالی پرکینز، کارشناس قدرت و آمادگی، کارشناس قدرت زنان، سخنگو و نویسنده Lift to Get Lean خواستیم که نظرش را در این مورد بگوید.

    هالی گفت: قانون شماره ۱ آن است که هرگز گرسنه یا با معده خالی به سراغ هیچ نوع تمرینی نروید.

    خب، حدس می زنم پاسخ تان را گرفتید.

    اما کمی صبر کنید.

    مانند هرچیزی که به تناسب اندام تغذیه و بدنهای ما مربوط می شود، هرگز به این آسانی نیست…

    در حالیکه برخی تحقیقات نشان می دهند که اینکار می تواند برای کالری سوزی، مفید باشد اما تحقیق جدیدی وجود دارد که نشان می دهد که اگر با شکم خالی ورزش کنید، می توانید تا ۲۰% توده عضلانی بیشتر نسبت به زمانی که با سوخت کافی تمرین می کردید، بسوزانید. از آنجا که عضله، اهمیت زیادی دارد، شما باید آن را به هر قیمتی حفظ کنید، بخصوص شما خانمها!

    قبل از تمرین

    اما اگر بخواهید توده عضلانی تان را حفظ کنید، یک تمرین هوازی عالی داشته باشید و نگران سر و کله زدن با وزنه ها هم نباشید، باید چه کار کنید؟


    هالی می گوید:ب هترین کار این است که ۲ تا ۳ ساعت قبل از هر تمرین، یک وعده غذایی بخورید یا ۶۰-۳۰ دقیقه قبل از تمرین از یک میان وعده ۲۰۰ کالری استفاده کنید. اگر به افزایش انرژی بیشتری نیاز دارید، او نوشیدن آب آلوئه ورای ارگانیک را توصیه می کند که نه تنها آبرسان است (که قبل از تمرین به آن نیاز دارید) بلکه همچنین حاوی قندهایی است که براحتی هضم می شوند و بدون ایجاد مشکل برای شما، انرژی تولید می کنند.

    و پس از تمرین تان؟

    اگر تمرین شما بسیار شدید است یا طولانی تر از ۶۰ دقیقه می باشد، هالی توصیه می کند که یک وعده غذایی کوچک بخورید که عمدتا از پروتئین آسان هضم و کربوهیدراتهای سریع الهضم تشکیل شده باشد. توصیه او: پودر پروتئین وی و میوه!

    پايان مطلب

     

     

     

     

     


    بيتوته beytoote.com




    لطفا نظر بدهيد () ب : / , / , / , / , / ,
    مطالب مرتبط
    ”نظرات شما براي اين مطلب،مطمئن باشيد ما براي نظرات شما احترام خاصي قائليم”

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    تازه هاي آشپزي
    سلامت و نگهداري کودک
    ?
    مطالب گذشته
    تبليغات در مجله اينترنتي هلو



    Code Center
    تبليغات متني
    ?