close
رزرو هتل

ورزش آپارتماني براي لاغر شدن



  • موضوعات
    مطالب تصادفي
    پيوندهاي روزانه
    خانم هاي باردار بخوانند
    آرايش و زيبايي
    تبليغات ارزان در اينجا
      تبليغات در مجله اينترنتي هلو

    تبليغات كم هزينه در سايت هلو

    بخش آرايش و زيبايي مجله اينترنتي هلو
    پزشکي و سلامت
    درباره : سبك زندگي , سبك زندگي ,

    ورزش آپارتماني براي لاغر شدن

    ورزش آپارتماني براي لاغر شدن ، در آپارتمان هم مي شود ورزش کرد و لاغر شد

    لاغر شدن آسان با چند ورزش آپارتمانی
    ورزش هایی هستند که می توانید با آرامش کامل در خانه خود برای لاغر شدن انجام دهید.
    ورزش های شکم، بازو، ران و… می توانید به اندام دلخواهتان تنها با استفاده از وسایلی چون صندلی، وزنه مچ پا و توپ پیلاتس در خانه برسید.
    هیچ بهانه‌ای برای ورزش نکردن قابل پذیرش نیست مخصوصاً اینکه بگویید.
    در یک آپارتمان کوچک جایی برای ورزش کردن نیست!! همراه ما باشید تا چند ورزش آپارتمانی مفید را معرفی کنیم

    به ادامه مطلب برويد

    ورزش آپارتماني براي لاغر شدن

    لاغر شويد

    لاغر شويد

    ورزش شماره 1
    ورزش شماره 1 برای لاغر شدن در خانه

    از وزنه مچ پا برای عضلات کفل و داخل ران استفاده کنید. با حالت چهار دست و پا شروع کنید.
    یکی از پاها را به پشت بلند کنید. این ورزش را در ۳ مجموعه ۱۰ تایی انجام دهید.

    لاغر شويد

    ورزش شماره 2 برای لاغر شدن در خانه

    در این حرکت جهت داشتن تعادل صندلی را با دو دست نگه دارید. روی انگشت ها بایستید و زانوها را در جهت انگشت ها خم کنید.
    درست مثل حرکت پلیه در رقص باله و تا جایی که می توانید در این حالت بمانید

    لاغر شويد

    ورزش شماره 3 برای لاغر شدن در خانه

    در این حرکت نیز از صندلی استفاده کنید. توپ پیلاتس را بین ران ها قرار دهید و پاها را ۹۰ درجه خم کنید.
    در همان بمانید و یک دقیقه توپ را با فشار پا به داخل و بیرون فشار دهید.
    این ورزش چربی های ران را می سوزاند. برای انجام پیشرفته این ورزش پاشنه ها را بلند کنید و پاها را روز انگشتان قرار دهید

    لاغر شويد

    ورزش شماره 4 برای لاغر شدن در خانه

    برای ورزش شکم از توپ پیلاتس استفاده کنید. به پشت دراز بکشید، توپ را زیر تیغه های شانه ها قرار دهید،
    زانوها را خم کنید و سر را روی زمین قرار دهید. با فشار آوردن به ماهیچه های شکم قسمت بالاتنه را مثل حرکت کرانچ بالا بیاورید.

    اميدواريم با اين تمرينات ورزشي به تناسب اندام دلخواه خود برسيد

    بازنشر : مجله اينترنتي هلو

    منبع : نيک صالحي




    لطفا نظر بدهيد () ب : / , / , / , / , / ,
    مطالب مرتبط
    ”نظرات شما براي اين مطلب،مطمئن باشيد ما براي نظرات شما احترام خاصي قائليم”

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    تازه هاي آشپزي
    سلامت و نگهداري کودک
    ?
    مطالب گذشته
    تبليغات در مجله اينترنتي هلو



    Code Center
    تبليغات متني
    ?