مجله اينترنتي هلو

تمرين ورزشي براي کوچک کردن شکم و پهلو - بزرگ بودن شکم و پهلوها زيبايي اندام شما را از بين مي برد

این حرکت ورزشی ، بسیار برای شکم و پهلو مفید است. روش انجام این حرکت به این صورت است که باید . . . .

به ادامه مطلب برويد

تمرين ورزشي براي کوچک کردن شکم

این حرکت ورزشی بسیار برای شکم و پهلو مفید است .

   روش انجام این حرکت به این صورت است که باید به پشت بخوابید و زانوهای خود را به طرف سینه خم کنید .

یک دمبل سبک را با دو دست خود نگه دارید. بعد پای چپ را مانند تصویر به حالت 45 درجه برسانید، زانوی سمت راست را کمی خم نگه دارید .

   سر و شانه‌های خود را بلند کنید و دمبل را به طرف بیرون زانوی سمت راست ببرید.با فشار حرکت کرانچ را انجام دهید، مانند تصویر. خب حالا پای چپ  را مقابل پای راست بیاورید و وزنه را به طرف سقف بالا ببرید .

  سعی کنید سر و شانه خود را بالاتر از زمین نگه دارید مانند تصویر.در مرحله بعدی این حرکت را به صورت برعکس تکرار کنید .

   این حرکت ورزشی را شش مرتبه و 3 تا 5 بار در هفته انجام دهید . .

پايان مطلب

مجله اينترنتي هلو  www.holoo1.ir

منبع : تاپ ناز

مطالب مرتبط

نظرات براي مجله اينترنتي هلو

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

افراد مشهور