آموزش درست کردن سالاد رژيمي پياز و گشنيز

holoo1

آموزش درست کردن سالاد رژيمي پياز و گشنيز

مجله اينترنتي هلو : آموزش درست کردن سالاد رژيمي پياز با گشنيز . از خوردن سالاد رژيمي پياز لذت ببريد

سالاد یکی از خوراکی هایی است که در انواع رژیم های لاغری و کاهش وزن وجود دارد. اگر شما هم از سالادهای تکراری خسته شده اید به شما پیشنهاد می کنیم این بار سالاد پیاز و گشنیز را تجربه کنید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد

به ادامه مطلب برويد

مواد لازم برای سالاد رژیمی پیاز و گشنیز :

 پیاز قرمز خرد شده      1 عدد کوچک
 * خیار     2 عدد متوسط خرد شده
آب لیمو تازه      2 عدد
 گشنیز تازه خرد شده     2 قاشق غذاخوری
روغن زیتون     2 قاشق غذاخوری
نمک     به مقدار لازم


 خیار :  ( اگر دوست داشته باشید می توانید خیارها را با پوست خرد کنید )


+ طرز تهیه سالاد رژیمی پیاز و گشنیز :


- تمامی مواد بالا را با هم مخلوط کرده و برای دو الی 3 ساعت درون یخچال بگذارید تا طعم گشنیز و پیاز کاملا با هم مخلوط شود.
از آبلیمو به عنوان چاشنی این سالاد استفاده کنید.


اگر شما ممنوعیت برای مصرف انواع سس های سالاد ندارید می توانید دو قاشق غذاخوری سس مایونز به سالادتان اضافه کنید و با این کار طعم سالاد بسیار عالی خواهد بود

 

مجله اينترنتي هلو

بيتوته  beytoote.com

, , , , , , ,

نظرات ارسال شده

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی
< <