close
تبلیغات در اینترنت
كمر درد در محل كار خدانگهدار

كمر درد در محل كار خدانگهدار

با كمر درد در محل كار خداحافظي كنيد

به ادامه مطلب برويد

گرداوري : مجله سلامت هلو

لينك مستقيم كليك كنيد

جلو گیر از کمر در در محل کار
در هنگام نشستن با زاویه 130 درجه بشینید
در این حالت دیسکهای ستون  شما کمتر تحت فشار قرار می گیرند بنا براین هر چند وقت یکبار به پشتی صندلی خود تکیه دهید و خودتان را به عقب بکشید. می توانید در هنگام صحبت کردن با تلفن و یا با همکارتان در این حالت بنشینید.
از یک صندلی مناسب استفاده کنید:
شاید باور نکنید که صندلی نامناسب می تواند منشاء اصلی کمر درد شما باشد اما این حقیقت دارد.صندلی مناسب باید طوری طراحی شده باشد که از قسمت پایین ستون فقرات محافظت کند و وقتی به صفحه کامپیوترتان نگاه می کنید ، سرتان به طرف جلو خم نشود.
پاهایتان را روی هم نیندازید:
حتی شاید به این موضوع فکر هم نکرده باشید اما هر روز در سر کارتان مرتبا’ این کار را انجام می دهید. گاهی بصورت ناخودآگاه در این حالت می نشینیم و گاهی بخاطر اینکه بیشتر احساس راحتی می کنیم این حالت نشستن را انتخاب می کنیم اما در هر دو صورت این روش نشستن باعث می شود به پاهایتان فشار وارد شود و علاوه براین یکی از دلایل اصلی کمردردها ، این نوع نشستن است.
بایستید:
این ساده ترین راه برای جلوگیری از کمردرد است. هر نیم ساعت یکبار بلند شوید و چند دقیقه قدم بزنید. اگر با همکارتان کاری دارید به جای فرستادن ایمیل پیش او بروید، از مدیرتان بخواهید به جای اینکه در اتاق کنفرانس جلسات را برگزار کند در حال قدم زدن و بیرون از ساختمان محل کار این جلسات را برگزار کند ، در هنگام پایین آمدن از پله ها نیز سعی کنید به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید.این کارها به فعال شدن و آزاد شدن انرژی موجود در ماهیچه های شما کمک می کند و باعث می شود کمتر دچار کمردرد شوید و چشمانتان کمی استراحت کنند

گرداوري : مجله سلامت هلو

منبع: آسان طب

  • تاريخ ارسال : جمعه 16 بهمن 1394
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی