مجله اينترنتي هلو

با عوارض نوشيدن چاي و قهوه آشنا شويد

با عوارض نوشيدن چاي و قهوه آشنا شويد چاي و قهوه نوشيدني محبوب در جهان است . مردم ايران وابستگي زيادي به نوشيدن چاي دارند اما همين چاي و قهوه عوارضي دارد که مجله اينترنتي هلو شما را با اين عوارض آشنا مي کنيد به ادامه برويدبرای مقابله با مشکلات گوارشی می توانید از برخی روش های ساده کمک بگیرید، افرادی که در نوشیدن چای و قهوه زیاده روی میکنند بیشتر در معرض ابتلا به مسکلات گوارشی قرار دارند، سعی کنید نوشیدنی های سالم و طبیعی و میوه و سبزیجات را جایگزین چای و قهوه کنید.- به گفته یک متخصص بیماری‌های…

نوشيدن چاي,نوشيدن قهوه,عوارض چاي,مشکلات گوارشي,سايت پزشکي,

با عوارض نوشيدن چاي و قهوه آشنا شويد

با عوارض نوشيدن چاي و قهوه آشنا شويد

چاي و قهوه نوشيدني محبوب در جهان است . مردم ايران وابستگي زيادي به نوشيدن چاي دارند اما همين چاي و قهوه عوارضي دارد که مجله اينترنتي هلو شما را با اين عوارض آشنا مي کنيد

به ادامه برويد

برای مقابله با مشکلات گوارشی می توانید از برخی روش های ساده کمک بگیرید، افرادی که در نوشیدن چای و قهوه زیاده روی میکنند بیشتر در معرض ابتلا به مسکلات گوارشی قرار دارند، سعی کنید نوشیدنی های سالم و طبیعی و میوه و سبزیجات را جایگزین چای و قهوه کنید.

- به گفته یک متخصص بیماری‌های گوارشی، برخی مواد غذایی و نوشیدنی در کاهش یا افزایش مشکلات گوارشی نقش زیادی ایفا می‌کنند که چای و قهوه در زمره آن‌ها هستند. مصرف زیاد و بی‌رویه چای و قهوه به ویژه در افرادی که زمینه بروز مشکلات گوارشی را دارند، نقش عمده‌ای در بروز یبوست و طولانی شدن این اختلال دارد. این متخصص بیماری‌های گوارشی افزود:

- غذاهای فیبر‌دار به ویژه میو‌ها، غلات و نان‌های سبوس‌دار، نقش مهمی در کاهش مشکلات گوارشی نظیر یبوست دارند. وی با بیان اینکه مصرف ۸ لیوان آب در شبانه روز برای پیشگیری از یبوست ضروری است، تصریح کرد: اگرچه سایر مایعات نیز در کاهش احتمال یبوست تأثیرگذارند،

- اما مصرف بیش از اندازه برخی از مایعات می‌تواند تأثیری عکس داشته باشد. مشهور تاکید کرد: مصرف زیادی و بی‌رویه چای و قهوه به ویژه در افرادی که زمینه بروز مشکلات گوارشی را دارند، نقش عمد‌ه‌ای در بروز یبوست و طولانی شدن این اختلال دارد. وی با اشاره به اینکه باید در رژیم غذایی مقادیر مناسبی میوه و سبزی گنجانده شود،

- خاطرنشان کرد: برای پیشگیری یا کاهش احتمال بروز یبوست، باید از غذاهای آب‌دار مثل سوپ و آش، میوه‌های آب دار، سبزی‌های آب‌دار مانند خیار، کاهو و گوجه فرنگی بهره برد. علاوه بر رعایت نکات غذایی، ورزش کردن و داشتن تحرک مناسب بدنی نیز برای کاهش احتمال بروز یبوست بسیار مهم و مؤثر است. . . .

گرداوري مجله اينترنتي هلو

منبع : روزنه آنلاين  rozanehonline.com

مطالب مرتبط با پست جاري

نظرات

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
طراحي و کدنويسي قالب توسط رايتم : مرجع وبمستران ايراني صورت گرفته است و طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رايانه اي هرگونه کپي برداري از قالب هاي رايتم پيگرد قانوني دارد.