رابطه زناشويي مدل لباس آرايش و زيبايي خانم هاي باردار
تبليغات در سايت تبليغات در سايت

روش درست کردن پيتزاي مکزيکي

روش درست کردن پيتزاي مکزيکي

اگر پيتزا دوست هستيد اين مطلب را حتما دنبال کنيد

خمیرهای آماده پیتزای مکزیکی دارای طعم تند سس گوجه فرنگی است و روی آن با لوبیا، پنیر و فلفل های جالاپنو ( نوعی فلفل سبز تند ) پوشیده شده است

به ادامه مطلب برويد

روش درست کردن پيتزا به سبک مکزيکي

مدت زمان طبخ : 30 دقیقه

مناسب برای تعداد : 4 نفر

مواد لازم جهت تهیه پیتزای مکزیکی :
خمیر آماده پیتزای یک نفره      4 قطعه
روغن زیتون       1 قاشق غذاخوری
 گوجه فرنگی خرد شده کنسروی با سیر و سبزیجات     200 گرم
 رب گوجه فرنگی      2 قاشق غذاخوری
کنسرو لوبیا قرمز، آبکش شده     200 گرم
دانه ذرت شیرین     115 گرم
سس فلفل قرمز     1 قاشق غذاخوری
پیاز قرمز بزرگ، خلال شده     1 عدد
پنیر چدار کهنه کم چرب، رنده شده      100 گرم
فلفل چیلی سبز بزرگ، حلقه شده     1 عدد
نمک و فلفل     به میزان لازم

 

طرز تهیه پیتزای مکزیکی :

خمیرهای پیتزا را در یک سینی شیرینی پزی قرار دهید و روی آن ها را با قلم موی مخصوص آشپزخانه، کمی چرب نمایید.

 در یک کاسه گوجه فرنگی خرد شده، رب گوجه فرنگی، لوبیا قرمز و ذرت را با هم مخلوط نموده و سس فلفل قرمز را به آن ها اضافه نمایید تا طعم بگیرد. نمک و فلفل کافی به آن بزنید.

 مخلوط گوجه فرنگی و لوبیا قرمز را به طور مساوی روی هر کدام از خمیرها پخش نمایید.

 روی هر کدام از پیتزا ها مقداری پیاز خلال شده بگذارید و سپس کمی پنیر چدار رنده شده روی مواد بپاشید و چند حلقه فلفل سبز، برای طعم بیشتر به آن اضافه نمایید.

پیتزاها را در فری که از قبل گرم شده روی حرارت 220 درجه سانتیگراد یا 425 درجه فارنهایت و یا عدد 7 فرهای گازی به مدت 20 دقیقه بپزید در حدی که پنیر آب شود و خمیر برشته و طلایی گردد.

پیتزاها را از روی سینی بردارید و به بشقاب های مخصوص پذیرایی منتقل نموده، بلافاصله سرو نمایید.

 توصیه سرآشپز جهت تهیه پیتزای مکزیکی :

می توانید پیتزای مکزیکی را همراه یک سالاد مکزیکی نیز سرو نمایید. این سالاد را با برگ های تازه گشنیز، گوجه فرنگی خرد شده و برش هایی از آواکادوی رسیده، درست می نمایند و برای چاشنی روی آن آب لیمو و نمک دریایی می ریزند.

 

ارزش غذایی برای پیتزای مکزیکی :

کالری برای یک نفر : 87 کالری

چربی برای یک نفر : 2.50 گرم

پروتئین برای یک نفر : 4.50 گرم

کربوهیدرات برای یک نفر : 12.20 گرم

بازنشر : مجله اينترنتي هلو

 

 

 

 

بيتوته beytoote.com

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی