close
رزرو هتل

کاهش وزن در کمترين زمان



  • موضوعات
    مطالب تصادفي
    پيوندهاي روزانه
    خانم هاي باردار بخوانند
    آرايش و زيبايي
    تبليغات ارزان در اينجا
      تبليغات در مجله اينترنتي هلو

    تبليغات كم هزينه در سايت هلو

    بخش آرايش و زيبايي مجله اينترنتي هلو
    پزشکي و سلامت
    درباره : ارايش و زيبايي , ارايش و زيبايي ,

    کاهش وزن در کمترين زمانچگونه سريع لاغر شويم ، وزن خود را کم کنيد

    کاهش وزن در کمترين زمان

    همه ما دوست داریم که به سرعت وزنمان را کاهش دهیم. هیچ چیز اشتباه تر از این نیست که هر روز با رژیم غذایی تان در کشمکش باشید، برای رعایت قوانین کاهش وزن به خودتان تبریک بگویید سپس متوجه شوید که باید این کار را به صورت طولانی مدت ادامه دهید. اکثر ما حتی یک روز را هم نمی توانیم مدیریت کنیم.
    درحقیقت دلایل ژنتیکی پشت این قضیه نهفته است

    به ادامه مطلب برويد

    خيلي زود مي خواهم لاغر شوم

     آیا نداشتن اراده نمی تواند دلیل آن باشد؟ اما ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت کاهش وزن سریع متذکر شویم. اگر نکات زیر را رعایت کنید به شما قول می دهیم هر هفته حدود 2 کیلو کم کنید.
    چگونه سریع وزن کم کنیم؟
    1-مطمئن شوید غذایی که می خورید حاوی مقدار بالایی پروئین و کم چرب است. منابع پروتئین شامل گوشت، تخم مرغ، ماهی،و لوبیاست.
    2-مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده را قطع کنید. بله، این یکی از موارد یک رژیم خسته کننده است اما اگر شما مصرف پروئین هایی که حاوی کربوهیدرات تصفیه شده است را  ادامه دهید، هرگز سریع وزن کم نمی کنید. شما باید، تغییرات کوچکی در رژیم غذایی تان بدهید. به جای اینکه نان سفید را برای خوردن انتخاب کنید، نان قهوه ای بخورید.
    وقتی هوس چیز شیرینی کردید، کیک یا بیسکویت را انتخاب نکنید. یک واحد میوه بخورید.
    3-مصرف الکل را قطع کنید. الکل حاوی مقدار زیادی کالری است و وزن شما را کاهش نمی دهد.
    4-اگر نمی توانید ورزش کنید، حداقل برای پیاده روی برنامه ریزی کنید.  برنامه پیاده روی تان باید 6 هفته طول بکشد حتی اگر وزنتان کم شد، باز هم پیاده روی تان را ادامه دهید تا ماهیچه هایتان تقویت شود.
    یک برنامه پیاده روی خوب چیزی شبیه برنامه زیر است:
    هفته اول: 8 کیلومتر در 10 دقیقه، 3 بار در هفته
    هفته دوم: 1 کیلومتر در 10 دقیقه، 3 بار در هفته
    هفته سوم: کمتر از 1 کیلومتر در 12 دقیقه، 3 بار در هفته
    هفته چهارم: کمتر از 1 کیلومتر در 12 دقیقه، 4 بار در هفته
    هفته پنجم: پیاده روی به مقدار کم در 18 دقیقه، 4 بار در هفته
    هفته ششم: پیاده روی به مقدار کم در 16 دقیقه، 4 بار در هفته
    بعد از هفته ششم باید طوری ورزش کنید که از آن لذت ببرید تا انگیزه ای برای ادامه دادن آن داشته باشید. برای این کار یک دستگاه اندازه گیری مسافت تهیه کنید تا مسافتی را که پیاده روی می کنید را اندازه بگیرد.
    5-مصرف لبنیات را قطع کنید. بچه هایی که از شیر مادر تغذیه می کنند چاق تر می شوند.
    6-خواب شبانه خوبی داشته باشید. یکی دیگر از موارد خسته کننده رژیم همین است اما اگر بتوانید 8 ساعت خواب و استراحت داشته باشید کمک فراوانی در کاهش وزنتان می کند.
    7-اگر مقدور است عصاره مواد سبزی مانند اسفناج، خیار، کرفس، سیب، و کیوی را بگیرید و به صورت نوشیدنی هرروز میل کنید.
    اگر این نکات و مراحل را دنبال کنید مطمئن باشید که وزنتان به سرعت پایین می آید. فقط به خاطر داشته باشید که آب به مقدار فراوان بنوشید

    بازنشر : مجله اينترنتي هلو / بخش سلامت و زيبايي

    منبع : تکناز




    لطفا نظر بدهيد () ب : / , / , / , / , / , / ,
    مطالب مرتبط
    ”نظرات شما براي اين مطلب،مطمئن باشيد ما براي نظرات شما احترام خاصي قائليم”

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    تازه هاي آشپزي
    سلامت و نگهداري کودک
    ?
    مطالب گذشته
    تبليغات در مجله اينترنتي هلو



    Code Center
    تبليغات متني
    ?