رابطه زناشويي مدل لباس آرايش و زيبايي خانم هاي باردار
  • پيشگيري از سرطان پوست با اين مواد غذايي

    پيشگيري از سرطان پوست با اين مواد غذايي

  • دير حرف زدن کودک شايد نگران کننده باشد

    دير حرف زدن کودک شايد نگران کننده باشد

  • اولين نخ سيگار در نوجواني

    اولين نخ سيگار در نوجواني

  • استامينوفن ممکن است باعث مسموميت شود

    استامينوفن ممکن است باعث مسموميت شود

  • نيکي محرابي با يعقوب کريمي ازدواج کرد

    نيکي محرابي با يعقوب کريمي ازدواج کرد

  • عکس دو نفري الناز شاکر دوست و شهره لرستاني

    عکس دو نفري الناز شاکر دوست و شهره لرستاني

  • خدايا ببخش که تو رو از ياد برديم

    خدايا ببخش که تو رو از ياد برديم

  • دستهايي هستند که دلسوزي مي کنند ولي گره باز نمي کنند

    دستهايي هستند که دلسوزي مي کنند ولي گره باز نمي کنند

  • اگر هيچ نداشتي و بخشيدي مردي

    اگر هيچ نداشتي و بخشيدي مردي

  • سحر دولتشاهي در جشنواره فيلم دوبي

    سحر دولتشاهي در جشنواره فيلم دوبي

تبليغات در سايت تبليغات در سايت

چربي هاي دور شکم

چربي هاي دور شکم خود را از بين ببريد   چربي دور شکم ، چربي سوزي دور شکم ، کاهش چربي دور شکم

همیشه آخرین قسمتی از بدن که لاغر می شود شکم و باسن است. اما عده ی زیادی به دنبال راهی هستند تا بتوانند بدون لاغر تر شدن سایر اندام ها چربی های دور شکم خود را ازبین ببرند. شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد اما ممکن است

به ادامه مطلب برويد

چربي دور شکم ، چربي سوزي دور شکم

دکتر محمد حسن انتظاری، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بارها و بارها گفته شده است که با تغذیه نمی‌توان صرفا یک ناحیه از بدن را چاق یا لاغر کرد. دریافت انرژی مازاد در نهایت در بدن به شکل تری‌گلیسیرید در می‌آید و در بافت‌های چربی ذخیره می‌شود. درواقع با دریافت انرژی بیش‌ از نیاز بدن، اولین ناحیه ذخیره چربی در شکم، پهلوها و سپس ران، باسن و بازوست. در نهایت هم صورت گرد و غبغب آویزان می‌شود و زمانی هم که فردی تصمیم به کاهش وزن می‌گیرد، آخرین نقطه از بدن که چربی از دست می‌دهد، شکم است.

بهترین راهکار این است که در صورت افزایش وزن اقدام به کاهش وزن کنید و برای اینکه از شر چاقی‌های تجمع‌یافته در ناحیه شکم و ران راحت شوید، حتما در کنار رعایت رژیم غذایی، فعالیت‌های ورزشی که باعث درگیر شدن بیشتر عضلات این ناحیه از بدن می‌شود را انجام دهید. از نظر تغذیه‌ای هم بد نیست بدانید براساس نتایج برخی تحقیق‌ها،‏ مصرف 2 تا 3 لیوان لبنیات کم‌چرب در روز در از بین رفتن چربی شکم نقش دارد و می‌توانید این مقدار لبنیات را در برنامه غذایی‏تان بگنجانید. حتما صبحانه یخورید.

علاوه بر پیاده‏‌روی، توصیه می‌‏شود روزانه 30 تا 35 دقیقه نیز دراز و نشست روی سطح زمین نه با استفاده از دستگاه‌‏هایی که برای این منظور طراحی شده‌‏اند، انجام دهید. ورزش پهلو را را هم به این شکل که به پهلو بخوابید و پای مخالف را کمی بالاتر بیاورید، انجام دهید. با بالا آوردن پا به پهلو فشار وارد می‏‌شود و عضلات این ناحیه را درگیر می‏کنید. پس از چند ثانیه پا را به پایین بیاورید و مجددا این کار را انجام دهید. روزانه 30 بار در سه ست ده‌تایی این کار را برای هر پهلو انجام دهید.

در ضمن بهتر است مقدار اندکی از نان و برنج مصرفی‏‌تان را کاهش دهید البته نه به معنای حذف آنها مثلا اگر قبلا 20 قاشق غذاخوری برنج مصرف می‌‏کردید، اکنون حدود 5 تا 6 قاشق آن را کاهش دهید. حتما روزانه 3 واحد میوه و 3 واحد سبزی مصرف کنید. در ضمن این مساله را هم مدنظر داشته باشید که صرفا با تغذیه یا ورزش نمی‌توان یک ناحیه خاص از بدن را لاغر کرد. در روند کاهش وزن تمامی بدن تحت‌‌تاثیر قرار می‌گیرد

پايان مطلب

براي دانستن بيشتر کليک کنيد

 

 

فردا نيوز

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

خواص ميوه ها و ادويه ها

بهترين و جديد ترين آموزش آرايش و زيبايي