close
رزرو هتل
خانم هاي باردار با اين شرايط مي توانند ورزش کنند
loading...

مجله اينترنتي هلو

زنان باردار با هماهنگي پزشک خود مي توانند ورزش کنند . ورزش در دوران بارداري آيا خطرناک است

تبليغات كم هزينه در سايت هلو
تبليغات اينترنتي در مجله اينترنتي هلو 

شرايط ورزش کردن براي خانم هاي باردار

با اين شرايط خانم هاي باردار مي توانند ورزش کنند

قطعا ورزش در دوران بارداری مفید و به صلاح مادر است، اما ورزش در دوران بارداری باید با اجازه پزشک معالج و زیر نظر وی انجام بگیرد.

به ادامه مطلب برويد    ورزش براي زن حامله . ورزش در دوران بارداري . ورزش زير نظر پزشک

زنان حامله هم مي توانند ورزش کنند؟

آیا ورزش در دوران بارداری خطرناک است؟

دکتر برجیس متخصص زنان، تاکید کرد: قطعا ورزش در دوران بارداری مفید و به صلاح مادر است، اما این ورزش باید با اجازه پزشک معالج و زیر نظر وی انجام بگیرد.

 
دکتر کتایون برجیس درباره ورزش زنان در دوران بارداری گفت: شروع ورزش حرفه ای در دوران بارداری معمولاً به صلاح نیست، اما تمرین هایی در حد کشش عضله و نرمشی هیچ اشکالی ندارد و زنان باردار با اجازه پزشک معالج خود می توانند شروع این حرکات را در زمان بارداری داشته باشند.

حرکت های ورزشی و پیاده روی ملایم برای خانم بارداری که تاکنون ورزش نکرده است، ضرری ندارد، اما این کار هم باید با نظر پزشک معالج باشد، البته به شرطی که شخص در معرض خونریزی و زایمان زودرس قرار نداشته باشد، می تواند ورزش های ملایمی را انجام دهد.

دکتر برجیس با اشاره به اینکه کلاس های ویژه ای برای افزایش تحرک مادران وجود دارد که بتوانند نرمش کنند و آمادگی لازم را برای زایمان طبیعی داشته باشند، اظهار داشت: در مورد خانم هایی که ورزشکار هستند و از قبل به طور مرتب، ورزش داشته اند، لازم است که به محض آنکه متوجه شدند باردار هستند، شدت فعالیت ورزشی خود را کاهش دهند و به یک دوم تا دو سوم تحرک گذشته تقلیل دهند.ادامه فعالیت های ورزشی در زنان باردار بستگی به شرایط آنان دارد. اگر زنان باردار دچار عوارضی در ابتدای بارداری مثل لکه بینی یا پایین بودن جفت باشند، باید حتما ادامه فعالیت ورزشی هم تحت نظر پزشک معالج باشد.

 
وی با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی، حتی پیاده روی نباید باعث خستگی مادر باردار شود تصریح کرد: خانمی که در گذشته، ورزش نکرده است، باید در دوران بارداری ابتدا از زمان های کم و حداقل چند دقیقه شروع کند و بسته به تاب و توان مادر، ورزش ادامه پیدا کند. نکته مهم این است که این ورزش  بسته به تحمل پذیری مادر باشد و خستگی مفرط برای وی ایجاد نکند، چرا که خستگی مفرط حین بارداری برای مادر مفید نیست و باید از آن پرهیز شود.

مجله اينترنتي هلو


منبع: بيتوته  beytoote.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
نرم افزار هاي اندرويد
اطلاعات کاربري
کدهاي اختصاصي
-------------------
تبليغات در مجله اينترنتي هلو



تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله اينترنتي هلو وآدرس http://www.holoo1.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد