رابطه زناشويي مدل لباس آرايش و زيبايي خانم هاي باردار
تبليغات در سايت تبليغات در سايت

آب خوردن در پاييز

نوشيدن آب در فصل پاييز لازم است

همه ما لزوم نوشیدن آب را در تابستان بیشتر احساس می‌کنیم اما همین که هوا رو به سردی می‌رود و پاییز از راه می‌رسد به شکل محسوسی از دفعات و مقدار نوشیدن آب کاسته می‌شود به طوری که گاهی ممکن است در آخر روز با خودمان حساب کنیم و ببینیم که اصلا آبی ننوشیده‌ایم!

به ادامه مطلب برويد

نوشيدن آب در پاييز فراموش نشود

این موضوع بدون شک پیامدهای خوبی برای بدن ما نخواهد داشت و نباید فراموش کرد که در هر حال ما نیاز داریم تا روزانه به مقدار کافی آب بنوشیم تا سیستم داخلی بدن با مشکلی مواجه نشود. اما نوشیدن آب چه ضرورتی دارد و چطور می‌توان نوشیدن آب را در فصل سرما فراموش نکرد؟ نکات زیر در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

وظیفه جدید
همه می‌دانیم که بدن ما به نوشیدن 8 لیوان آب در روز نیاز دارد. تامین این میزان آب در تابستان کار بسیار راحتی است و حتی ممکن است گرمای هوا یا تعریق بالا شما را تشویق به نوشیدن میزان بیشتری آب کند اما در فصل سرما که تعریق پایین است و هوا سرد شاید میل چندانی برای نوشیدن آب وجود نداشته باشد. بهترین توصیه‌ای که می‌توان در این زمینه داشت این است که برای آب خوردن منتظر احساس تشنگی نباشید و به این مساله مثل یک وظیفه‌ای که باید در طول روز به انجام برسانید، نگاه کنید. در این صورت شما در کنار کارهای روزمره نوشیدن آب را نیز قرار می‌دهید و برای‌تان تبدیل به یک عادت و روال می‌شود.

برنامه‌ریزی مثل آب خوردن!
می‌توانید برنامه نوشیدن آب خود را به شکلی منظم و متراکم در طول روز قرار دهید. به عنوان مثال، با خودتان قرار بگذارید که هر روز صبح یک یا دو لیوان آب بنوشید. و روز خود را با این مایه حیات آغاز کنید. می‌توانید قبل از ناهار نیز یک تا دو لیوان آب بنوشید و به این وسیله به سلامت خود نیز کمک کنید زیرا نوشیدن دو لیوان آب نیم‌ساعت قبل از غذا به لاغری و تناسب اندام شما نیز کمک می‌کند. آب باعث بالارفتن متابولیسم بدن شما می‌شود و با وجود اینکه کالری ندارد می‌تواند اشتهای شما را برای خوردن غذا کنترل کند. همچنین طبق تحقیقات انجام شده کارشناسان به فواید بسیار نوشیدن آب قبل از خواب اشاره کرده‌اند، شاید شنیده باشید که نوشیدن آب پیش از رفتن به رختخواب تاثیر خوبی روی جلوگیری از سکته دارد! با این حساب شما هر روز حداقل 6 لیوان آب می‌نوشید که حجم قابل قبولی است.

آب‌های هیجان‌انگیز
بی‌رغبتی و بی‌میلی نسبت به نوشیدن آب در فصل سرما امری طبیعی است. اما شما می‌توانید با برخی اقدامات این کار را برای خود خوشایند کنید و با میل و علاقه سراغ نوشیدن آب بروید. یکی از این راه‌ها تهیه آب‌های مزه‌دار است که برای این کار می‌توانید از مواد مختلفی بهره ببرید. مثلا اقدام به تهیه دتاکس واتر (Detox Water) یا آب‌های سم‌زدا کنید و با مخلوط کردن چند برش لیموترش همراه با برگ نعنا یا اضافه کردن تکه‌هایی از زنجبیل تازه به آب، آن را به مایعی مفید تبدیل کنید. همچنین می‌توانید از تکه‌های میوه‌های فصل نیز برای طعم دادن به آب استفاده کنید و یک میوه یا ترکیبی از میوه‌ها را به آب اضافه کرده و چند ساعتی را به آن زمان دهید تا خوب طعم آنها را به خود بگیرد.

مجله اينترنتي هلو

 

 

 

ني ني سايت  ninisite.com

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی