close
رزرو هتل

براي اينکه زيبا بمانيد بايد خوب بخوابيد



  • موضوعات
    مطالب تصادفي
    پيوندهاي روزانه
    خانم هاي باردار بخوانند
    آرايش و زيبايي
    تبليغات ارزان در اينجا
      تبليغات در مجله اينترنتي هلو

    تبليغات كم هزينه در سايت هلو

    بخش آرايش و زيبايي مجله اينترنتي هلو
    پزشکي و سلامت
    درباره : ارايش و زيبايي , ارايش و زيبايي ,

    براي اينکه زيبا بمانيد بايد خوب بخوابيد

    براي اينکه زيبا بمانيد بايد خوب بخوابيد

    مجله اينترنتي هلو : اولین تاثیری که خواب روی آدم می‌ذاره برگردوندن انرژیشه. مثل باتری که وقتی تموم می‌شه باید بزنیش به شارژ تا دوباره به کار بیفته

    به ادامه مطلب برويد

    سعي کنيد هميشه خواب راحتي داشته باشيد

    آدم‌ها تقریبا یک سوم از زندگی‌شون رو خوابن، همین نشون می‌ده که خواب چقدر روی سیستم بدن تاثیر داره. همه‌ی تاثیراتش یک طرف، اینکه کلی فایده واسه پوست داره یک طرف دیگه. آدم‌های نرمال باید بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابن. کمتر از این می‌شه کم خوابی و بیشتر از این می‌شه پر خوابی که هر دوتاشون تاثیرات بدی روی بدن و به خصوص پوست دارن.

    کلاژن‌سازی

    اولین تاثیری که خواب روی آدم می‌ذاره برگردوندن انرژیشه. مثل باتری که وقتی تموم می‌شه باید بزنیش به شارژ تا دوباره به کار بیفته. وقتی یه نفر شب می‌خوابه و صبح روز بعدی بیدار می‌شه همه‌ی انرژی تحیلی رفته‌اش به بدنش برمی‌گرده. وقتی انرژی بدنی کامل باشه کلاژن سازی پوست و ترمیم پوست‌تون به خوبی انجام می‌شه و برای همینه وقتی بعد از چند روز تعطیلی به پوست‌مون نگاه می‌کنیم می‌بینیم پوست‌مون روشن شده و حسابی سرحال اومده. برای اینکه سیستم کلاژن سازی پوست‌ بتونه به خوبی عمل کنه، قبل از خواب صورت‌تون رو کاملا پاک کنین و کرم‌هایی که لازمه رو رو پوست‌تون بزنین تا روند کلاژن سازی پوست‌تون سریع‌تر انجام بشه.

    دفع سموم

    خوابیدن؛ سموم بدن رو از بین می‌بره که اولین تاثیر از بین رفتن سموم بدن دقیقا روی پوست خودشو نشون می‌ده. مسئله‌ی دیگه کم شدن استرس. وقتی آدم به خواب می‌ره و چند ساعتی استراحت می‌کنه، می‌تونه استرس رو از خودش دور کنه و یکی از چیزهایی که دقیقا روی پوست افراد تاثیر می‌ذاره همین استرسه. خیلی از چین و چروک‌ها حاصل همین استرس‌ها هستن و تو خوب بهترین فرصته که آدم بدون استرس به پوستش فرصت استراحت بده.

    اختلال در ترشح هورمون

    اولین اختلالی که کمبود خواب در بدن شما به وجود میاره اختلال در ترشح هورمون‌هاست. هورمون‌هایی که اگه توی تکثیرشون اختلالی به‌وجود بیاد سریع باعث بروز چین و چروک و پیری زودرس می شه. حتما آدم‌های شب زنده دار رو دیدین، بعضی از این افراد معمولا پوست تیره و پر از لکی دارن و عمده مشکلشون هم برای همین کم‌خوابی‌شونه.

    روی صورت نخوابید.

    عادت به پهلو و روی صورت خوابیدن، عادت خیلی از ماهاست، اما متاسفانه این مدل یکی از بدترین مواردیه که تاثیر مخرب روی پوست می‌ذاره و باعث بروز چین و چروک می‌شه. وقتی صورتتون رو فرو می برین توی بالش، پوست‌تون فشرده می‌شه و گردش خونش متوفق می‌شه. این حرکت یه نتیجه بیشتر برای شما نداره، اونم جمع شدن و چروک شدن پوست.

    از اونجایی که شب‌ها نیازی به حرف زدن و استرس کشیدن نیست، می‌تونین با عضلات شل و رها بخوابید و از خواب‌تون لذت ببرین و یه استراحتی هم به چین‌های خفیف صورت‌تون بدین.

    ممتاز نيوز




    لطفا نظر بدهيد () ب : / , / , / , / , / , / ,
    مطالب مرتبط
    ”نظرات شما براي اين مطلب،مطمئن باشيد ما براي نظرات شما احترام خاصي قائليم”

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    تازه هاي آشپزي
    سلامت و نگهداري کودک
    ?
    مطالب گذشته
    تبليغات در مجله اينترنتي هلو



    Code Center
    تبليغات متني
    ?