close
رزرو هتل
ماهي به سلامت پوست و موي شما کمک مي کند
loading...

مجله اينترنتي هلو

با مصرف ماهي به شادابي پوست و موي خود کمک کنيد

تبليغات كم هزينه در سايت هلو
تبليغات اينترنتي در مجله اينترنتي هلو 

تقويت پوست و مو

سلامت پوست و مو با مصرف ماهي

برای آنکه پوستی به دور از هر نوع جوش و کهیر داشته باشید، توصیه می‌شود میزان زیادی روغن ماهی مصرف کنید. مصرف روغن ماهی به شکل خوراکی باعث می‌شود تا روغن‌های ضروری و لازم برای بخش درونی و بیرونی پوست تأمین شود

به ادامه مطلب برويد

پوست و موي خود را تقويت کنيد

گوشت سفید از جمله مفید ترین انواع گوشت هاست و فواید بسیار زیادی هم دارد. ماهی یکی از بهترین منابع گوشت سفید است. مصرف ماهی فواید بسیار زیادی برای فرد دارد. گوشت ماهی از میزان بالای امگا۳ برخوردار است و همچنین فواید شگفت انگیزی برای سلامت پوست و مو به دنبال دارد.

برای آنکه پوستی به دور از هر نوع جوش و کهیر داشته باشید، توصیه می‌شود میزان زیادی روغن ماهی مصرف کنید. مصرف روغن ماهی به شکل خوراکی باعث می‌شود تا روغن‌های ضروری و لازم برای بخش درونی و بیرونی پوست تأمین شود

ماهی‌ها در واقع منبع غنی اسیدهای چرب امگا۳ (EFA) در زندگی روزمره ما محسوب می‌شوند. آنها را به عنوان اسیدهای چرب حیاتی یا چربی‌های سالم می‌شناسند که بدن برای مقابله با لخته شدن بیش از حد خون به آن نیاز دارد در شرایطی که میزان سیال بودن غشاهای سلولی را حفظ نموده و التهاب، درد و تورم را در کل بدن کاهش می‌دهد.
 
تقویت سلامت پوست و مو با مصرف ماهی

از طرفی روغن ماهی یکی از بهترین ترکیبات برای حفظ سلامت مو و درخشندگی آن بوده و از طرفی به صاف و نرم‌تر شدن پوست و کاهش خشکی آن کمک کرده و در قوی‌تر شدن ناخن‌ها هم تأثیر به‌سزایی دارد.

داشتن پوستی مطلوب و ایده‌آل و بدون جوش

برای آنکه پوستی به دور از هر نوع جوش و کهیر داشته باشید، توصیه می‌شود میزان زیادی روغن ماهی مصرف کنید. مصرف روغن ماهی به شکل خوراکی باعث می‌شود تا روغن‌های ضروری و لازم برای بخش درونی و بیرونی پوست تأمین شود.

EFA ها مسئول ترمیم پوست، حفظ رطوبت و میزان انعطاف‌پذیری کلی آن هستند اما از آنجایی که بدن نمی‌تواند EFA خودش را تولید کند،‌ باید آنها را از طریق مصرف روغن ماهی تأمین کرد تا بتوان پوستی براق و درخشان داشت.

رژیم‌ گرفتن با ماهی

برای آب کردن چربی‌های شکمی و پوشیدن لباس‌هایی که خیلی وقت است برایتان گشاده شده خوردن چربی‌های سالم بسیار لازم و ضروری است. بزرگ‌ترین اشتباهی که حین اعمال برنامه کاهش چربی انجام می‌دهیم، حذف چربی از برنامه غذایی است. ماهی سفید کالری کم، پروتئین زیاد و چربی کمی دارد. ماهی روغنی حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است و تحقیقات نشان می‌دهد که هم بسیار سالم و مفید بوده و در کنترل وزن هم بسیار تأثیرگذار است. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر از مزایای سلامت این محصولات بهره‌مند شوید توصیه می‌شود که گوشت قرمز را با ماهی در رژیم غذایی‌تان جایگزین کنید.

فراموش نکنید که امگا۳ موجود در ماهی در تسریع قابلیت چربی‌سوزی بدن بسیار مؤثر بوده که برای ساختن عضلات و از بین بردن چربی بسیار تأثیرگذار است. پروتئین موجود در ماهی‌های بدون چربی علاوه بر آنکه میزان کارکرد متابولیسم را سه تا چهار برابر می‌کند، شما را سیر نگه داشته و همین باعث می‌شود کالری کمتری مصرف کنید

تابناک با تو

مجله اينترنتي هلو

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
نرم افزار هاي اندرويد
اطلاعات کاربري
کدهاي اختصاصي
-------------------
تبليغات در مجله اينترنتي هلو



تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله اينترنتي هلو وآدرس http://www.holoo1.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد